Hoe werkt de bestel procedure van Lotgering ?

Informatie bestel procedure Lotgering

Hoe werkt de bestelprocedure ?

REGISTREREN



Hoe gaat de online bestel procedure in zijn werk:

U dient zich als klant van Lotgering eerst te registreren in de bestel applicatie van Lotgering.

U kunt registeren als u in Nederland, Belgie of Duitsland woont. Wij bezorgen echter niet in geheel Belgie en Duitsland. zie **

TIPS voor het registreren

TIP 1  Minimaal 6 tekens in uw wachtwoord
TIP 2  geen spaties bij de postcode (bv NL 1234AB, BE 1234, Dtl 12345)
TIP 3  Uw IBAN rekeningnummer invullen zonder spaties, punten of streepjes  (bv NL30RABO0135257964)
TIP 4  Vul het juiste land in


klik hier om te registeren voor de bestelapplicatie van Lotgering
U kunt na registratie direct een order plaatsen.


**
Belgie; Uw postcode start met
Antwerpen, 20, 21, 22, 23, 24, 25 en 26
Oost Vlaanderen, 90, 91, 92, 93, 98, 99
West Vlaanderen, 80, 82, 83
Limburg, 31, 32, 35, 36, 37, 39

Duitsland; Uw postcode start met 40, 41, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 of 58

Valt u buiten deze postcode's dan verzoeken wij u te emailen naar vraag@lotgering.nl



ORDER/BESTELLING PLAATSEN

 

Als u zich heeft geregistreerd dan kunt u direct een order plaatsen.  Ook als al eerder bent geregistreerd dan u kunt u orders plaatsen.

Als u uw bestelling wilt komen ophalen in Zaandam of Abcoude dan kunt u dit aangeven in uw order. Wij verzoeken u bij afhaling uw order (ordernummer) mee te nemen (door te geven)

Indien u bij uw order snacks besteld (starten met ** vanaf artikel 8910) verzoeken wij een extra krat in te vullen bij artikel 9900.

Als u op ORDER PLAATSEN klikt (1 maal klikken) dan ontvangt u direct een bevestiging email op uw geregistreerde email adres.

U kunt u order wijzigen totdat deze op de route is ingepland en tot 10.00 uur in de middag, de dag voor de bezorging.
Nadat uw order op de route is gepland kunt u deze niet meer annuleren

U kunt u order wijzigen door in te loggen op ons bestel systeem en uw order op te roepen en te wijzigen.
U kunt ook een ander afleveradres invoeren (dit staat los van uw woon- en factuuradres)

Wij verzoeken u niet vooraf te bestellen als u de levering pas wenst, 1 week na uw bestelling.  Vooral met vakantieperioden verzoeken wij u hiermee rekening te houden. Wij bezorgen namelijk snel...


BETALING VAN UW ORDER

 

U kunt bij de chauffeur contant betalen. (Geen PIN betaling mogelijk)
U kunt vooraf via de bank betalen op rekening NL30 RABO 0135257964 tnv Lotgering te Abcoude
U kunt ook gebruik maken van een eenmalige machtiging. U dient hiervoor bij de chauffeur een handtekening te plaatsen op de ontvangstbevestiging. Zonder handtekening gaan wij uit van een bankbetaling
Indien u reeds klant bent van Lotgering dan kunt u retour statiegeld kratten verrekenen met uw betaling.

UW ORDER IS OP ROUTE GEPLAATST

 

U ontvangt een email zodra u order op de route is geplaatst.
U kunt u order wijzigen totdat deze op de route is ingepland en tot 10.00 uur de dag vóór de bezorging. Nadat uw order op de route is gepland kunt u deze niet meer annuleren
In de email die u automatisch vanuit ons bestel systeem ontvangt als u op route bent geplaatst, is de naam en telefoonnummer vermeld van de chauffeur (of chaufeusse).
U kunt de chauffeur bellen voor een schatting van de bezorgtijd. LET WEL de chauffeurs zijn helaas soms moeilijk telefonisch bereikbaar. Wij zoeken hiervoor naar andere oplossingen

UW ORDER BEZORGD

Als de bestelling bij u wordt bezorgd dan maakt de chauffeur aantekeningen op de order. Bijvoorbeeld, hoeveel krat(ten) er retour zijn gekomen en hoe de betaling zal geschiedden.

Zodra de order weer retour is op kantoor, wordt deze verwerkt en krijgt u via de mail een factuur toegestuurd. Dit kan enige tijd duren.  Als u contant heeft betaald dan ontvangt u geen factuur maar is uw order een factuur geworden.

 

TE LATE BETALING(EN)

 

Indien u uw order(s) niet betaald dan zijn wij genoodzaakt uw leveringen te staken totdat u uw achterstand heeft betaald.  Wij verzoeken u bij betalingsachterstanden contact op te nemen met debiteuren@lotgering.nl


 

KRATTEN

Wij vragen € 5,00 statiegeld voor de kratten.

Betaald u contant, dan worden retour kratten gelijk met u verrekend.

Voldoet u per bank:
U kunt de kratten gelijk mee retour geven aan de chauffeur. De chauffeur vermeld op de order hoeveel kratten u mee terug heeft gegeven. Heeft u vooraf per bank betaald (ordernummer vermelden) met het statiegeld van de kratten, dan maakt de chauffeur een aantekening op de order. U kunt het statiegeld met uw volgende order zelf verrekenen.  U ontvangt de verrekening NIET op de orders maar op de factuur !!!  Wij ontvangen veel vragen hierover, echter verrekenen pas met de verwerking van de factuur.... dus niet de order die u ontvangt na de levering...

Heeft u vooraf per bank betaald (ordernummer vermelden) en heeft u het statiegeld van de geleverde kratten er al vanaf gehaald, verzoeken wij u wel de kratten ook mee te geven aan de chauffeur!! Voldoet u achteraf per bank, graag binnen 2 dagen na uw levering.

De kratten telling wordt strikt bijgehouden.

TOT SLOT

Wij wensen uw viervoeter een smakelijke maaltijd en u onze vriendelijke groeten.

Team Lotgering.